Monday, February 07, 2011

יש עדין זמן לבדוק את ההתנהלות העירית צפת בזמן המלחמת לבנון לפני שתכול התישנות

מאד שמחתי לקרוא את החשיפה של עתון הארץ "
הילולת השכר של בכירי צפת"

זאת התחלה לא רעה של חשיפת הבעיות בעיר צפת.

נאמר כי בזמן המלחמת לבנון רוב העובדים ברחו מהעיר.

אני לא יודעת אם זה נכון, ואם זה נכון אם המעשה פלילי.

אם אני זוכרת נכון, פלוג מפיקוד העורף נהלו את העיר צפת בזמן המלחמה.

נאמר כי רוב עובדי העיריה ברחו בזמן המלחמה. ביניהם כמה, כך אמרו, השתמשו בשוברים שבתי מלון תרמו עבור זקנים, חולים, עניים ואנשים אחרים שלא היו יכולים לברוח למלונות.

אני לא ידעת אם זה נכון. אם כן, זה בוודאי פלילי.

נאמר כי עובדי העיריה לא חלקו את הכסף ותרומות אחרות שקבלו ליעדים הנכונים ושמרו הרבה מזה לעצמם ולמשפחותיהם.

נאמר כי מנות אוכל חמות רבות שנתרמו בצפת נעלמו מדי יום.

לפני שלא נוכל לבדוק האם הדברים האלה נכונים מפני ההתישנות, אני קוראת לבדיקה מעמיקה של האמירות האלה - או כדי להוכיח שלא היה ולא נברא - או כדי לחוכיח שהאמירות לא היו ריקות ולהעניש את אלה שעשו כן.

כתבתי לראש העיר צפת, אילן שוחט, זמן מה אחרי שהוא התחיל את הקדנציה ובקשתי ממנו לבדוק את הענינים האלה. לא קבלתי כל תגובה.

אני לא מתכוונת להפסיק לשאול את השאולות האלה עד שאקבל תשובות המניחות את דעתי.

דורין אלן בל-דותן, צפת