Sunday, April 16, 2017


ב"ה



סוד פסח: הא לחמא עניא < זאת לחמית העין



לחמיות העין מאד, מאד דקיקות. למרות הדקיקוּת שלהן, יש בהן המון כלי דם - כל כלי דם דקיק עד מאד.



אם הדם בלב אינו טהור כי חטאנו, אותו הדם המזוהם מזהם את כל הגוף כשהוא זורם לכל אברי הגוף - כולל הכבד (כבד = 26 = הויה) ולחמיות העינים העשירים ביותר בכלי דם.



דם = 604 = עץ חיים = 1603 = 604

אותיות = 823 = אברי האדם


אם לחמיות העינים נזונות מדם לא טהור מלב לא טהור, הן מתקשות ונהיות פחות שקופות. זה חיוני לשמור על שקיפות וגמישות לחמיות העינים כי הן שוקפות על הגשמיות.


גמישות = גשמיות

בעל לחמיות העינים הרוסות מארס החטא ולימודי עבודה זרה מיצר מציאות מעוותת. אולם, הוא משוכנע כי הוא רואה את המציאות נכונה ו"כפי שהיא" (כאילו היא קימת מאליה) כי הוא בהשפעת רעל המשפיע כסם הזיות חזק מאד.



כשבעל לחמיות העינים קשות ומעורפלות קורא בתורה, הוא אינו יכול לראות את האור העדין של התורה והוא אינו קורא נכונה. לכן, הוא מפרש את התורה באופן שגוי ומיצר מציאות מעוותת.


המציאות = 552 = בנך = כל בשר

=  מצה + יאות



המשיח = 363 = פרוש נכון = 1362 = 363



לימוד התנ"ך מעדין את לחמיות העינים ושומר על שקיפותן טהרתן.



עדין = 784 = קים עד = קים מתגלם

= 1783 = 784 = עין כל בית ישראל

 = עשית כל בית ישראל = עין שאר בשר

 = אשר בשר עין = מתושלח = קרן גדעון

=  עלץ גדעון* = עלץ גפן = יהיה עץ גפן



*מהשם גדעון, אנחנו לומדים כי השיפוט של בעל לחמיות העינים טהורות הוא תקין.



היגוי בתלמוד גורם למח ליצר ארס המזהם את הדם בלב. אותו ארס גורם גם להזיות. המסטול מארס התלמוד מדמין את עצמו מאד חכם ונבון. אותו דם מזוהם בלב זורם לכל אברי הגוף. ככל שהאדם שוקד יותר בתלמוד, מחו מיצר יותר ארס והיא נהיה יותר ויותר מורעל (הרעל = ערלה. (אותו רעל הוא מאד, מאד ממכר כי הוא גורם אשליות כי הלומד תלמוד מאד חכם וחד וחזק. אותו ארס הורס את לחמיות העינים וכל אבר הגוף אליו הוא זורם בתוך הדם. דם מזוהם מחטא, במיוחד מלימודי עבודה זרה, מקשה את לחמיות העינים וגורם להן להיות פחות גמישות ופחות שקופות. לכן, השוקד בתלמוד אינו שוקף על הגשמיות נכונה. רעל התלמוד גורם ליהודי להיות ערל הבל, ולכן הוא בכרח ערל העינים, השפתים, הכבד, הכליות...בעצם כל הגוף כי הדם זורם ומגיע אל כל אברי הגוף. לומדי תלמוד רואים את התורה (התורה היא תנ"ך ותו לא!) באופן שגוי ואכזרי עד מאד תוך כדי הזיה כי הם נורא חכמים.



ארסו = אסור

פסח = 148 = פסגה = קמח = נצח

חג נצח שמח! שנזכה, כלנו, לשכון בפסגת התורה לנצח נצחים!